Help

 
E-agora
 
Puteti accesa serviciile e-agora fie ca vizitator, fie ca UTILIZATOR LOGAT (persoana fizica sau utilizator organizatie). Daca intrati pe site-ul e-agora ca VIZITATOR, aveti acces limitat la anumite servicii accesibile doar utilizatorilor inregistrati.
 
Pentru a beneficia de toate facilitatile sistemului eAgora trebuie sa va creati un CONT DE UTILIZATOR. (in partea dreapta a paginii www.e-agora.ro , caseta “creeaza cont utilizator”). Va trebui sa completati un formular online prin care sa furnizati CENTRAS – administratorul portalului – informatii despre dumneavoastra si/sau organizatia din care faceti parte.
 
In urma completarii acestui formular, veti primi un email cu parola dumneavoastra de utilizator. Pentru a asigura optima functionare a portalului, fiecare cont trebuie aprobat de moderatorul CENTRAS, de aceea intre momentul inregistrarii si momentul in care primiti datele dumneavoastra de inregistrare poate aparea o usoara intarziere(MAXIMUM 24 de ore)
 
CENTRAS, in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.e-agora.ro respecta caracterul privat si securitatea informatiei furnizate de catre dumneavoastra atunci cand utilizati acest website, inclusiv a datelor cu caracter personal, scop in care a creat si aplica Politica de confidentialitate diponibila pe pagina Termenii si conditii.
VIZITATORI
 
Vizitatorii au acces la anunturi agregate, documente, noutati, calendarul evenimentelor - in masura in care acestea sunt postate de CENTRAS sau alte asociatii cu statutul “Public”, au posibilitatea de a viziona discutiile de pe forumuri, precum si directorul de organizatii inscrise.
 
UTILIZATORI  LOGATI
 
Persoane fizice in plus fata de vizitatori au posibilitatea de a posta pe forumuri si au acces la chat. Toti utilizatorii inregistrati au posibilitatea de a vizualiza orice document publicat cu statutul “privat”.
Utilizatorii inregistrati pe contul  unei organizatii. Organizatiile au posibilitatea de a crea conturi de organizatie si de a permite ulterior accesul membrilor lor pe portal prin conturi individuale. – au acces la toate facilitatile site-ului si la toate documentele publicate de organizatia din care fac parte. Accesul la documentele publicate de celelalte organizatii poate fi limitat de acestea – exista posibilitatea publicarii de documente cu statul “secret”.
 
Odata inregistrarea terminata veti primi un email cu contul si parola dvs. care va vor permite accesarea site-ului precum si a interfetei de administrare.
La fiecare accesare a site-ului este recomandata logarea, utilizand formularul din dreapta, pentru a beneficia de toate serviciile disponibile pe portal.
  
INTERFATA
Interfata de administrare permite administratorului contului organizatiei dumneavoastra sa modifice/posteze noi articole, sa adauge/administreze utilizatorii inregistrati pe contul organizatiei, etc.
O interfata defineste demarcatia de comunicare dintre doua entitati, fie ca e vorba de un soft, un echipament hard sau un utilizator. In general, interfata permite comunicarea intre entitati care nu folosesc acelasi limbaj –ex: om-computer. Interfata de administrarea a unui site este un modul cu ajutorul caruia utilizatorii logati pot modifica continutul site-ului, fara a avea nevoie de cunostiinte avansate de programare sau IT.
 
Pentru a accesa interfata e-Agora este necesar sa intrati pe pagina http://www.e-agora.ro/organizatii/login.php. Introduceti adresa dvs de mail si parola pe care ati primit-o in urma crearii contului dumneavoastra de utilizator.
 
In meniul din stanga aveti urmatoarele butoane:
4.   Articole 
5.   Calendar 
7.   Sondaje 
8.   Chestionare 
9.   Contacte 
12. Petitii 
13. Logout 
 

Precizari generale
 
Pentru a vizualiza o anumita pagina a interfetei de administrare faceti click pe butonul corespunzator. Paginile sunt de tipul “lista” sau “adauga”.

Exceptand paginile “Date generale si Misiune/Obiective/Istoric” nu puteti opera modificari asupra continutului fara aprobarea moderatorului.

Paginile de tip "lista" sunt pagini care permit vizualizarea statusului articolelor dumneavoastra(sondaje, noutati, etc) – daca au fost aprobate sau nu de moderator, sunt sau nu active- precum si efectuarea unor operatii asupra lor, vezi coloana “Operatii”. Operatiile permise sunt edit(editare), suspenda – articolul nu este sters, dar nu mai este vizibil pe site - si delete(stergere).

Paginile de tip "adauga" sunt pagini care permit postarea unor noi articole(sondaje, noutati, etc) pe portal. Editarea in aceste pagini se face cu ajutorul casetelor de text. Functiile sunt asemanatoare celor din Microsoft Word. Este indicat ca textul, daca nu este scris direct in caseta respectiva, sa fie preluat din documente tip Notepad, care anuleaza orice formatare anterioara necompatibila cu standardul web.

Alegeti nivelul acces necesar pentru vizualizarea articolului, sondajului, petitiei, etc:
-           public – pentru orice vizitator al siteului;
-           privat – vizibil doar pentru utilizatorii logati;
-           secret – fisierele atasate articolului pot fi accesate doar in urma introducerii unei parole.

Pentru a publica articolul pe site selectati optiunea Activ(Gata pentru vizualizare) sau, daca doriti sa reveniti mai tarziu pentru finalizarea editarii, selectati optiunea Nu poate fi afisat.

Selectati data publicarii din caseta corespunzatoare. Pentru “petitii” si “sondaje” exista o data limita pana la care acestea sunt active.

Dupa ce ati finalizat redactarea apasati butonul “Salveaza/Submit/Modifica” aflat in josul paginii. Articolul dumneavoastra va fi vizibil pe portal imediat ce este aprobat de moderatorul CENTRAS.

1. Admin Users (administrarea utilizatorilor)
1.1. Add User(Adauga utilizator) Pagina permite crearea de noi conturi de utilizatori in cadrul contului organizatiei dumneavoastra.  

1.2. List Users(Listeaza utilizatorii) Pagina permite vizualizarea conturilor de utilizator create in cadrul contului organizatiei dumneavoastra.

2. Date generale
Introducerea/modificarea datelor generale – date despre organizatie respectiv despre persoana de contact.
 
3. Misiune/Obiective/Istoric
§      descriere organizatii
§      misiune
§      obiective
§      istoric   
 
4. Articole
4.1. Lista articole
Permite vizualizarea listei articolelor publicate de dumneavoastra.
Puteti verifica daca un articol a fost aprobat(coloana Aprobat) sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) unui articol cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului. Verificati statusul articolului dumneavoastra – public/privat/secret sau activ/inactiv(Y/N)

4.2. Adauga articol
Permite adaugarea de articole in sectiunea “Noutati” a site-ului. Alegeti categoria in care doriti sa fie publicat articolul dumneavoastra. Puteti edita titlul, paragraful introductiv si continutul. Selectati categoria in care doriti sa apara articolul dumneavoastra. Pentru o mai buna vizibilitatate recomandam ca incadrarea pe categorii sa se faca cat mai exact.
Utilizand butonul “Browse” puteti uploada o imagine care sa ilustreze articolul publicat de dumneavoastra.
Nu uitati sa selectati data publicarii, tipul de acces si statusul articolului (Activ/Inactiv).

4.3. Comentarii
Aveti posibilitatea de a modera comentariile asociate articolelelor dumneavoastra folosind butoanele ultimei coloane ( “Operatii”) - suspenda, activeaza, delete(stergere). 

5. Calendar

5.1. Lista evenimente
Permite vizualizarea listei evenimentelor publicate de dumneavoastra.
Puteti verifica daca un articol a fost aprobat(coloana Aprobat) sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) unui articol cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului. Verificati statusul articolului dumneavoastra – public/privat/secret sau activ/inactiv(Y/N)

5.2. Adauga eveniment
Permite adaugarea de articole in sectiunea “Calendar” a site-ului. Puteti edita titlul, respectiv continutul(descriere). Precizati data si locul unde se va desfasura evenimentul.

6. Documente
6.1. Lista documente
Permite vizualizarea documentelor publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un document a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului

6.2. Adauga document
Permite adaugarea de documente in sectiunea “Documente” a site-ului. Aveti posibilitatea de a edita titlul si o scurta descriere a documentului. Nu uitati sa selectati tipul de acces si statusul articolului (Activ/Inactiv).

7. Sondaje

7.1. Adauga sondaj
Permite adaugarea de sondaje in sectiunea “Sondaje” a site-ului. Selectati categoria in care doriti sa fie publicat sondajul – public(accesibila tuturor vizitatorilor siteului) privat (accesibil doar utilizatorilor logati). Selectati data expirarii sondajului si statusul acestuia. Faceti click pe butonul “salveaza” pentru a inregistra caracteristicile de baza ale sondajului.
Apasati butonul “Adauga intrebare”. In caseta aparuta scrieti textul intrebarii sondajului. Dupa ce ati terminat editarea apasati butonul “Adauga intrebare” aflat in dreapta casetei de text. Pentru adaugarea raspunsurilor selectati “Adauga raspuns” din pagina urmatoare. Tot aici aveti optiunile de “editare” si “stergere” a intrebarii.

7.2. Lista sondaje private
Permite vizualizarea sondajelor private publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un sondaj a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului. Totodata aveti posibilitatea de a muta un sondaj in functie de importanta lui (coloana Muta, butoanele sus, jos).

7.3. Lista sondaje publice
Permite vizualizarea sondajelor publice publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un sondaj a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului. Totodata aveti posibilitatea de a muta un sondaj in functie de importanta lui (coloana Muta, butoanele sus, jos).
 

8. Chestionare
8.1. Adauga chestionar
Permite adaugarea de chestionare(numar de intrebari, editarea fiecarei intrebari si raspunsurile aferente). Chestionarele pot fi publice, private sau pe baza de invitatie.
Odatat terminata editarea titlului si a descrierii, nu uitati sa selectati data expirarii chestionarului, precum si statusul – activ/inactiv. Faceti click pe butonul 'salveaza' pentru salvarea datelor introduse. Adaugati, folosind butonul 'adauga intrebare', intrebarile dorite si raspunsurile aferente. Aveti posibilitatea de a selecta tipul de raspuns folosit – alegeti din meniul din stanga “radio buton”(utilizatorii aleg raspunsul corect), ”check”(se bifeaza raspunsul dorit) sau “text”(doar intrebarea) in functie de modul in care doriti sa arate chestionarul dumneavoastra.

8.2. Lista chestionare publice
Permite vizualizarea chestionarele publice publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un chestionar a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului.

8.3. Lista chestionare private
Permite vizualizarea chestionarele private publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un chestionar a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului.

8.4.Lista chestionare cu invitatie
Permite vizualizarea chestionarele cu invitatie publicate de dumneavoastra. Puteti verifica daca un chestionar a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului.

9. Contacte
Permite vizualizarea si administrarea mesajelor primite prin intermediul formularul “Contact”.
 
10. Intreaba CENTRAS
10.1. Listeaza Intrebari
Permite vizualizarea intrebarilor adresate de dumneavoastra moderatorului CENTRAS si a stadiului in care se afla “cu raspuns” “fara raspuns”, precum si a raspunsurilor (daca acestea exista)

10.2. Intreaba CENTRAS
Puteti adresa intrebari moderatorului CENTRAS. Aceasta sectiune nu este vizibila pe www.e-agora.ro fiind dedicata exclusiv intrebarilor cu caracter tehnic, ce tin de utilizarea optima a portalului.

11. Anunturi
11.1. Adauga anunturi
Functia permite adaugarea de anunturi. Precizati categoria in care se incadreaza anuntul dumneavoastra precum si perioada in care este valabil (data de inceput si de sfarsit)

11.2. Lista anunturi
Permite vizualizarea si administrarea anunturilor dumneavoastra. Puteti verifica daca un anunt a fost aprobat sau nu de moderator si decide suspendarea, editarea, stergerea(delete) sa cu ajutorul butoanelor din ultima coloana a tabelului.

12. Petitii
12.1. Lista petitii
Puteti vizualiza petitiile dumneavoastra si statusul lor – aprobate/neaprobate de moderator, cu acces public/privat, active sau nu. Aveti posibilitatea de a dezactiva, edita, sterge sau vizualiza petitiile dumneavoastra, utilizand butoanele de pe coloana “Actiuni”.

12.2. Adauga Petitie
Functia permite adugarea unei petitii cu urmatoarele elemente – titlu, descriere, data de inceput, data de sfarsit. Aveti posibilitatea atasarii unui fisier

13. Logout
 
Pentru intrebari sau sugestii privind functionarea portalului contactati-ne:  eagora_webmaster@yahoo.com sau oana@centras.ro

Logare utilizatori

Creeaza cont utilizator

Creeaza contul tau de asociatie si beneficiaza gratuit de toate facilitatile sistemului eAgora
Forumular de inscriere
Solutie web TreeWorks